Nerealus “Lietuvos Ryto” Laimėjimas!


[EN]
"Lietuvos Rytas", Lithuanian basketball team has won a Europe Basketball Cup, with semi-fantastic 4-th quater break-up against "Khimki", Russia (80-74). Congrats!

[RU]
Литовский баскетбольный клуб "Лиетувос Ритас" только что выиграл Европейский Кубок, каким-то фантастическим образом победив в финале Российский "Химки" (80-74). Впрочем – литовский баскетбол сам по себе фантастичен. Поздравления!

[LT]
Aš esu krepšinio fanas praktiškai visą savo sąmoningą gyvenimą… Aš visada žinojau, kad mūsų krepšinis yra ties fantastikos riba… Bet šiandienos rungtyės pranoko net pačią absoliučiai fantastinę viziją! Po 3 kėlinuko aš jau bežadėjau išjungt televizorių, kad nematyt mūsiškių fiasko … Bet kažkodėl visgi susilaikiau. Gal ir aš kokiu tai šeštu jausmu laukdavau stebuklo? Bandau dabar įsivaizduoti, ką žaidėjai jausdavo bežaisdami tą paskutinįjį kėlinuką… Pavargę po 3 rungtynių, turėdami paskutines 10 minučių priešakyje. Paskutinis šturmas. Ir jiems pavyko.

Sveikinu visus su LR pergale!!!

(Atsiprašau Mariaus Marpetos už galbūt neteisėtą nuotraukos panaudojimą )

This entry was posted in MyOpera and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment